Düzce'de İçme Suyu Altyapısı Baştan Sona Yenileniyor
Düzce Belediyesi, kentin gelecekteki içme suyu ihtiyacını karşılamak amacıyla hayata geçirdiği altyapı yatırımlarına aralıksız devam ediyor.

DMHA DÜZCE-Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü'nün öncülüğünde yürütülen çalışmalar kapsamında, Devlet Su İşleri tarafından Beyköy'de günlük 130 bin metreküp kapasiteli modern içme suyu arıtma tesisi inşa ediliyor. Düzce'nin yaklaşık 50 yıllık içme suyu ihtiyacını karşılaması planlanan tesis, son teknoloji sistemlerle donatılıyor.İller Bankası desteğiyle sürdürülen şehir içi içme suyu şebekesi yenileme çalışmaları da hız kesmeden devam ediyor. Ekipler, Çavuşlar, Çamköy ve Soğukpınar mahallelerinde eş zamanlı olarak yeni içme suyu hatlarını döşerken, bugüne kadar toplam 18 kilometrelik şebeke hattının imalatı tamamlandı.Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte su kayıp ve kaçaklarının önemli ölçüde azaltılması, bakım ve onarım maliyetlerinin düşürülmesi ve vatandaşlara daha sağlıklı, güvenli ve kesintisiz içme suyu ulaştırılması amaçlanıyor. Belediye ekipleri, belirlenen program doğrultusunda şehrin farklı bölgelerinde altyapı yatırımlarını sürdürmeye devam edecek.







