Düzce’de Yükümlülere Bilinçli İlaç Kullanımı Eğitimi Verildi
Düzce İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yükümlülere yönelik “Bilinçli İlaç Kullanımı” konulu bilgilendirme semineri düzenlendi.
Gündem
Yayın: 23 Haziran 2026 - Salı - Güncelleme: 23.06.2026 11:43:00
Editör -
Okuma Süresi: 38 sn.

DMHA DÜZCE- Seminer, İl Sağlık Müdürlüğü personeli Eczacı Ertuğrul Sarıkaya tarafından gerçekleştirildi. Programda ilaçların hekim önerisi doğrultusunda kullanılması, bilinçsiz ilaç tüketiminin yol açabileceği sağlık sorunları ve doğru ilaç kullanımının önemi hakkında katılımcılara bilgiler verildi.Karşılıklı soru-cevap şeklinde gerçekleştirilen seminerde yükümlüler, merak ettikleri konuları uzmanına sorma fırsatı bulurken, programa yoğun ilgi gösterdi.Yetkililer, toplum sağlığının korunması ve sağlık okuryazarlığının artırılması amacıyla benzer eğitim faaliyetlerinin sürdürüleceğini belirtirken, seminerin gerçekleştirilmesine katkı sunan İl Sağlık Müdürlüğü ile Eczacı Ertuğrul Sarıkaya’ya teşekkür edildi.
Yorumlar (0)







