Düzce’de Yükümlülere Bilinçli İlaç Kullanımı Eğitimi Verildi

Düzce İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yükümlülere yönelik “Bilinçli İlaç Kullanımı” konulu bilgilendirme semineri düzenlendi.

Gündem Yayın: 23 Haziran 2026 - Salı - Güncelleme: 23.06.2026 11:43:00
Editör -
Okuma Süresi: 38 sn.
Google News

DMHA DÜZCE- Seminer, İl Sağlık Müdürlüğü personeli Eczacı Ertuğrul Sarıkaya tarafından gerçekleştirildi. Programda ilaçların hekim önerisi doğrultusunda kullanılması, bilinçsiz ilaç tüketiminin yol açabileceği sağlık sorunları ve doğru ilaç kullanımının önemi hakkında katılımcılara bilgiler verildi.Karşılıklı soru-cevap şeklinde gerçekleştirilen seminerde yükümlüler, merak ettikleri konuları uzmanına sorma fırsatı bulurken, programa yoğun ilgi gösterdi.Yetkililer, toplum sağlığının korunması ve sağlık okuryazarlığının artırılması amacıyla benzer eğitim faaliyetlerinin sürdürüleceğini belirtirken, seminerin gerçekleştirilmesine katkı sunan İl Sağlık Müdürlüğü ile Eczacı Ertuğrul Sarıkaya’ya teşekkür edildi.

 
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.