Güzelbahçe Anaokulu’nda Sıfır Atık Sergisi ve Kermesi Yoğun İlgi Gördü
Düzce Güzelbahçe Anaokulu tarafından düzenlenen Sıfır Atık Sergisi ve Kermesi, öğrenci, veli ve eğitim camiasını bir araya getirdi. Çevre bilincinin küçük yaşlarda kazandırılmasını amaçlayan etkinlik, yoğun katılımla gerçekleştirildi.

DMHA DÜZCE- Programa Düzce İl Millî Eğitim Müdürü Gülşen Özer, şube müdürleri, protokol üyeleri, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.Etkinlik kapsamında öğrencilerin geri dönüştürülebilir malzemeler kullanarak hazırladığı çalışmalar sergilenirken, kermeste öğretmenler, öğrenciler ve velilerin katkılarıyla hazırlanan ürünler ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Programda öğrencilerin sahnelediği ritim çubukları gösterisi de katılımcılardan büyük alkış aldı.Etkinlikte konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Gülşen Özer, çocukların yalnızca akademik başarılarıyla değil, aynı zamanda güçlü değerlerle yetişmelerinin önemine dikkat çekti. Özer, çevre bilinci, sorumluluk duygusu ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıklarının erken yaşlarda kazandırılmasının geleceğin bilinçli nesillerinin yetişmesine önemli katkı sağlayacağını ifade etti.Program kapsamında sergi alanını ve kermesi gezen Özer, öğrencilerle yakından ilgilenerek hazırlanan çalışmalar hakkında bilgi aldı. Etkinliğin hazırlanmasında emeği geçen yönetici, öğretmen, öğrenci ve velilere teşekkür eden Özer, çevreye duyarlı nesiller yetiştirilmesinin önemine vurgu yaptı.Sıfır atık ve geri dönüşüm bilincinin artırılmasına katkı sunan etkinlik, katılımcıların beğenisiyle sona erdi.







