Bağımlılıkla Mücadeleye Sporla Güçlü Destek
Uluslararası Uyuşturucu ile Mücadele Günü kapsamında, Gençlik ve Spor Bakanlığı koordinasyonunda, Yeşilay iş birliğiyle düzenlenen "Spor Bağımlılıklardan Korur" etkinliği Düzce Anıtpark Meydanı'nda gerçekleştirildi.
Gündem
Yayın: 27 Haziran 2026 - Cumartesi - Güncelleme: 27.06.2026 10:28:00
Editör -
Okuma Süresi: 33 sn.

DMHA DÜZCE-Her yaştan vatandaşın katıldığı etkinlikte, sporun bağımlılıkla mücadeledeki önemi vurgulanırken, çeşitli sportif aktivitelerle sağlıklı yaşam bilinci oluşturuldu.Etkinliği ziyaret eden Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürü Zekeriya Arslantürk, gençlerle bir araya gelerek sporun zararlı alışkanlıklardan uzak durmada en etkili araçlardan biri olduğunu ifade etti.Kamu kurumları ve sivil toplum kuruluşlarının iş birliğiyle düzenlenen organizasyonda, sporun birleştirici gücüyle bağımlılıklardan uzak, sağlıklı ve aktif yaşam kültürünün yaygınlaştırılması hedeflendi.
Yorumlar (0)







