Merkez Büyük Camii'nde Muharrem Ayı Programı Düzenlendi
Düzce İl Müftülüğü tarafından Muharrem Ayı dolayısıyla Merkez Büyük Camii'nde Kur'an-ı Kerim tilaveti, ilahi ve kasideler eşliğinde Muharremiye programı gerçekleştirildi. Cuma namazı öncesinde düzenlenen programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Gündem
Yayın: 27 Haziran 2026 - Cumartesi - Güncelleme: 27.06.2026 11:06:00
Editör -
Okuma Süresi: 38 sn.

DMHA DÜZCE-Programda konuşan Düzce İl Müftüsü Osman Aydın, Muharrem ayının İslam tarihindeki önemine dikkat çekerek, bu mübarek ayın birlik, beraberlik, paylaşma ve kardeşlik duygularını güçlendirdiğini ifade etti. Kerbelâ hadisesinin adalet, sabır ve hakkaniyet açısından önemli dersler içerdiğini belirten Aydın, Muharrem ayının manevi ikliminin en iyi şekilde değerlendirilmesi gerektiğini söyledi.İl Müftüsü Osman Aydın'ın yaptığı duanın ardından program sona ererken, cuma namazı sonrası cami avlusunda vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. Etkinlikte birlik ve paylaşma ruhu bir kez daha yaşandı.
Yorumlar (0)







